Volg ons op Instagram en Facebook!

Veelgestelde vragen

Waar kan ik de naam invullen voor een product?
Tijdens het afrekenen mag je de naam invullen bij ‘bestelnotie’. 

Ik heb een product gezien in de webshop, maar is nog niet helemaal naar wens.
Als je een product heb gezien in onze webshop, maar is nog niet in de juiste kleur of heb je net een ander idee. Neem gerust contact met ons op. Wij kijken graag mee naar de mogelijkheden om jou product helemaal te personaliseren. 

Een speciaalverzoek
Heb je een leuk idee en vraag je je af of wij dat ook kunnen maken? Neem gerust contact met ons op. Wij kijken graag naar de mogelijkheden.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wij verzenden je bestelling zo snel mogelijk. Uiterlijk binnen vijf werkdagen wordt je bestelling verzonden.

Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Custom-made artikelen kunnen niet geretourneerd worden tenzij er een artikel geleverd is dat niet conform bestelling is.
Je kunt je bestelling tot 14 dagen na ontvangst retourneren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag teruggestort op je rekening. De kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening.

Ik heb een klacht. Wat kan ik doen?
Het gebeurt weleens dat je toch niet helemaal tevreden bent met de service zoals die is verleend. Maak je klacht dan altijd kenbaar! Hopelijk kunnen we de klacht dan samen oplossen. Alleen klachten via de mail worden in behandeling genomen.